[Octombrie e Special] Dans'n'film: Lecţia 78 / ”Portret dansant”



Când Deville a decis să o recruteze pe Anna Karina pentru Ce soir ou jamais, a invitat-o la o discuţie în Publicis Drugsore, localul parisian în Carlos Şacalul va plasa o bombă prin anii '70. Discuţia s-a produs sub ochii lui Godard însuşi, gelos. Până atunci, Karina jucase în Le petit soldat, un rol mai mult de muză vizuală, şi nu un rol pur actoricesc. Filmul lui Deville a avut un rol foarte mare în cariera Annei: proiectul implica un platou de filmare, cu o echipă largă, şi cu un scenariu şi replici bine-stabilite. Godard, după ce a văzut filmul într-o proiecţie privată, a decis apoi să o ia în serios pe Karina ca actriţă, şi va filma cu ea Une femme est une femme. Până atunci, visa la Marina Vlady, Brigitte Bardot sau Joan Collins.

1961 ce soir ou jamais michel deville80 1961 ce soir ou jamais michel deville81 1961 ce soir ou jamais michel deville82 1961 ce soir ou jamais michel deville84 1961 ce soir ou jamais michel deville87 1961 ce soir ou jamais michel deville90 1961 ce soir ou jamais michel deville91 1961 ce soir ou jamais michel deville92 1961 ce soir ou jamais michel deville93 1961 ce soir ou jamais michel deville95 1961 ce soir ou jamais michel deville96 1961 ce soir ou jamais michel deville97 1961 ce soir ou jamais michel deville99 1961 ce soir ou jamais michel deville100 1961 ce soir ou jamais michel deville101 1961 ce soir ou jamais michel deville103 1961 ce soir ou jamais michel deville104 1961 ce soir ou jamais michel deville105 1961 ce soir ou jamais michel deville106 1961 ce soir ou jamais michel deville107 1961 ce soir ou jamais michel deville109

Ce soir ou jamais
r. Michel Deville
Franţa, 1960

0 comentarii:

comentează-te!